Senarai terkini ranking IPTA dan IPTS di Malaysia

Thursday, 16 February 2012
Keywords : , , , , , , , , ,

Pasti ada yang tercari-cari IPTA dan IPTS terbaik untuk melanjutkan pelajaran kan? Di mana kedudukan IPTA dan IPTS yang pernah, sedang dan akan korang pelajari? Jom sama-sama kita lihat senarai terkini ranking IPTA dan IPTS di Malaysia dan dunia.


Alhamdulillah, IPTA tempat aku menuntut ilmu dulu berada di ranking pertama di Malaysia sekarang! Nice. Teruskan prestasi terbaik warga UPM.

Sumber: webometrics

Comments (10)

Ehh, betol ke limkokwing tuh....

Reply To This Comment

Di situ upenye uitm..
hihi

Reply To This Comment

boleh tau ni sumber dari mana?

Reply To This Comment

wondering. rasanya ni macam rank pasal benda lain, sbb macam mana boleh ada Majlis peperiksaan malaysia. is that education institute?

Reply To This Comment

wahh..bangga!!>.:)

Reply To This Comment

@Melati Qistyna's Mummy
betul la tu kak..hehe..

Reply To This Comment

@Innanie | Ariffin
ada disertakan dalam entri ni. boleh lihat sendiri..

Reply To This Comment

@eRza farEeha
bangga jugak!

Reply To This Comment

oh.. kalau mcm ni baik aku tolak je tawaran UUM & ambil accounting di UNITEN.. ceh apahal ler UPU ni pon bagi aku UUM je..

Reply To This Comment